Тема занять:
п*хнастий
к*тик махр*вий
р*шник
Запис речень за заданими
словами
1. Запишіть під диктовку вірш,
підкресліть кольоровим олівцем букву і
Івасик іграшками
грався,
А
по двору ішов
індик.
Івась побачив – і
злякався
І від
індика в дім
утік.
П.
Грицай.
2.
Спишіть слова, вставляючи
пропущені букви. Придумайте та запишіть шість ПИТАЛЬНИХ речень з поданими словами.
л * с к * нь с * тка * ван
с * к с *
ль р * чка * ндик
д * д т *
нь м * сто * рис
н * ч ц *
ль п* сня * ржа
3.
Уважно подивіться навколо.
Знайдіть десять предметів, у назвах яких є звук [і] . Їх назви запишіть, букву і підкресліть. З двома словами (на вибір)
складіть речення.
(Стіл, підлога, вікно,
двері, стілець, підвіконня, квіти, вішак, ігри, іграшки, стіни, олівці)
4.
Спишіть словосполучення,
вставляючи пропущені о чи у. Придумайте з кожним словосполученням речення, три з них запишіть у зошит.
п*хнастий
к*тик махр*вий
р*шник
несп*дівана з*стріч кр*глий г*ріх
гр*шевий к*мп*т ліс*ва г*щавина
с*хий піс*к н*ва с*кня
5.
До поданих слів доберіть
протилежні за значенням слова.
будень – свято зустріч – ....
взутий – ... мокрий – ...
знаходити – ... наступ – ...
купити – ... сумно – ...
ворог – ... тихо – ...
6.
Пригадайте п’ять овочів і фруктів, у назвах яких є звуки [у] або [о]. Запишіть їх у зошит. З двома (на вибір) складіть речення.
Удачі та творчого натхнення!
Комментариев нет:
Отправить комментарий