Тема занять:
Монолог. Складання
розповіді за серією сюжетних картинок, за опорними картинками і підказками
1. Запишіть подані слова у множині.
ведмідь – портфель – заєць –
перець – олівець – жолудь –
кінь – корабель – місяць –
олень – півень – папороть –
Зверніть
увагу, як змінилося закінчення в цих словах.
3. Запишіть вірш під диктовку. Знайдіть слова з буквами ь і і , підкресліть ці букви різними кольорами.
В небі
жайворонки в’ються,
Заливаються, сміються,
Грають, дзвонять цілий
день,
І щебечуть і співають,
І з весною світ вітають
Дзвоном радісних пісень.
О. Олесь.
4.
Відгадайте загадки.
Поміркуйте, чим схожі, а чим відрізняються слова-відгадки. Накресліть їх
звукові схеми.
Я великий, я красивий, Йде слідом за тобою:
Як біжу я – в’ється грива, Утікай – не утечеш
Копитами – туп-туп-туп. Доганяй – не
доженеш.
Хвіст у мене довгий – довгий, Що це?
Гарно в’ється, як шовковий.
(Тінь).
(Кінь).
5. Із орфографічного словника випишіть у два стовпчики десять слів із
буквою ь і
десять слів із буквою і .
6.
Спишіть словосполучення. Замість
зірочок вставте пропущені букви.
с*рий горобец* весел* друз*
стигл* вишн* вчорашн*й ден*
висок* топол* старен*кий д*дус*
р*знобарвн* кул*ки жовтен*к* кул*бабки
Комментариев нет:
Отправить комментарий